dinsdag 10 augustus 2010

Run 11 km, liesblessure en vakantie

Gisteren om 18:00 uur kon ik gelukkig nog terecht bij Anton om mijn blessure te laten bekijken. Al snel kwamen we er achter dat het niet verholpen was, maar dat het ook niet erger geworden is. Omdat de pijn tijdens het fietsen komt en ik nu met een triatlonstuur fiets, denkt hij dat er een scheurtje in het kraakbaan in mijn heup zit. Een MRI moet dit uitwijzen, maar dit kan pas mijn de vakantie. Hij heeft mijn been/heup wel gekraakt en hiermee was het al een stuk minder. De kans dat het erger zal worden is niet groot, zeker niet als ik rustig fiets/loop zonder triatlonstuur (hierdoor buig je veel meer dubbel waardoor de druk in de lies groter wordt, een "echte" triatlonfiets heeft dit niet, omdat je hier in het geheel verder naar voren zit).

'S-avonds toch een rondje gaan lopen om te kijken hoe het ging. Zeker niet slecht moet ik zeggen. Na 2 rustige km het tempo wat opgevoerd en al snel ging ik richting de 5 min/km. Na enkele km weer wat rustiger aan gedaan om vervolgens heel makkelijk op die 5"20' te kunnen blijven zitten. Daarna weer 2 km versneld wat goed ging. Geen last, wel veel vochtverlies. Het was erg drukkend. Lekker geslapen en vannacht/vandaag zeker niet meer laast dan gisteren. Vanavond fietsen met Endura, kijken hoe dat gaat. Vijrdag lekker op vakantie. Fiets en hardloopschoenen mee en rustig aan doen in de bergen.

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Geen opmerkingen: