donderdag 12 augustus 2010

Endura tocht, golfen & Anton en looptraining

Dinsdagavond was het geen echte Endura toertocht. Samen met Tonny waren we de enige die de tegenwind gingen trotseren. Feitelijk was Tonny de enige die dit heeft gedaan want al snel bleek dat mijn lies meer strubbelingen gaf dan gedacht. In een laag tempo, met 2 lekke banden kwam ik om 21:00 uur. Gelukkig had ik gisteren nergens last van, dus dat is echt een goed teken.

Gisterenochtend eerst naar Rockanje voor een intake. Aan het strand, het leven is zo slecht nog niet, een pittige dame gesproken die een gebrek aan opleiding ruimschoots compenseert met inzet. Waren er maar meer zo, wat een drive, geweldig. Hopelijk krijgt ze de baan waar ik haar heb voorgesteld. Daarna door naar Almkerk voor 9 holes. We speelden Texas Scramble, dit is best ball. Een variant waarbij je 2 tegen 2 speelt en waarbij je iedere keer de beste bal kiest. Leuke variant waarbij het niveau hoog en gelijkwaardig is. Zo ook deze keer en hoewel Anton en ik op hole 9 het voor het winnen hadden, was het gelijke spel wel leuker!

Na een korte tussenstop op in Bergen op Zoom voor een laatste intake, naar huis en daarn nog een rondje van 6 km gedaan met de loopoefeningen van Anton (de fysio). Heerlijk geslapen en vanochtend weer nergens last van, gaat goed zo. Nu inpakken en dan vakantie.....

Geen opmerkingen: