zondag 27 juni 2010

Zwemmen met wetsuit en Jo de Roo classic teleurstelling

Gisteren ben ik met Miranda en de kids naar het strand geweest. Eerst lekker gewerkt en rond 16:00 uur richting het strand. De temperatuur is dan wat lager en daardoor is het een stuk aangenamer. Met Bart, Steven en Matthijs eerst een potje gevoetbald daarna wetsuit aangetrokken voor mijn eerste ervaring met een wetsuit. Belangrijke les geleerd, dat je hem droog aan moet doen! Evengoed, na 15 minuten aan en weg. Half uur gezwommen om te wennen. Buitenzwemmen is altijd ff aanpassen. Geen kant om aan te tikken en ff uit te rusten, maar ook te vertragen. Daarnaast drijf je geweldig met dat wetsuit. Als je niets doet, blijf je drijven. Heerlijk. Nu 1 kilometer gedana, volgende keer iets langer.

'S-avonds naar feest van schoonzus. Niet te laat gemaakt vanwege toertocht van vandaag. Het plan was om 25 km naar Goes te fietsen. Dan 115 km te doen met de toertocht en op de fiets weer door naar huis, bij elkaar 165. Helaas kreeg ik rond de 75 km een lekke band. Omdat ik maar 1 reserve binnenband bij me had en er een grote kale plek op de buitenband zat, besloten om naar huis te gaan. Ik zat redelijk in de buurt zodat het niet zo' n groot risico was.

Nu even stukje werken, leuke opdracht van Weekend Company om een Financieel Manager te vinden in Arnhem. Moet lukken. Daarna voetbal kijken bij vrienden, biertje erbij en dan vanavond vroeg slapen. Morgen wil ik knallen met procedures en acquisitie.

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Geen opmerkingen: