woensdag 30 juni 2010

Bike 65 km, seaswim, looptraining en het succes van Nobelisme

Maandag ben ik met Huug en Maddy naar het strand gegaan. Voor een 2e keer ben ik gaan zwemmen met een wetsuit. Wederom ging het goed. Deze keer iets verder gezwommen, bijna 1,5 km. Tijd weet ik niet omdat ik niet geklokt heb. Zaterdag gaan we met vrienden naar het strand en dan wil ik de hele afstand, 3,8 km eens doen.

Dinsdagavond was het weer tijd voor de Enduraronde. Hieronder de resultaten. We hebben iets langzamer gefietst omdat er maar 1 groep was. Normaal rijden we in 2 groepen, een snelle en een iets langzamere. Geen punt, mooie tocht en 65 km is altijd lekker.

Vandaag vol aan de bak met nieuwe klantne binnenhalen o.b.v . Nobelisme. Frames uit Zoeterwoude ziet de voordelen van in en gaat met ons in zee. Nu een aankomend financieel talent zoeken/vinden. Heerlijk gevoel om uit te leggen wat wij anders doen waarna de klant dit 100% bevestigd.

Vanavond met de groep van Anton getraind. Het waren enkel oefeningen voor de stabiliteit, maar het voelde weer als een looptraining. Heerlijk!! Ik wil weer gaan rennen. Nog ff geduld ben ik bang. De wedstrijd van Schotsman is de 1e die op de planning staat en deze lijk ik wel te gaan halen.

Morgen naar Tilburg om een oud klasgenoot op te zoeken die in dezelfde branche zit en daarna bijkletsen met Abel over onze investering.


Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Geen opmerkingen: