zaterdag 26 juni 2010

Rijderscup Golf, fysio en swim 1,5 km

Donderdag was het de 2e Rijderscup tussen Thomas en Martijn tegen Rogier en Wim. De eerste match was in Goes en is door R en W gewonnen. De 2e match was in Heiloo. Wederom Texas Scramble over 9 holes. Ondanks de fenomenale afslagen van Thomas, meerdere keren richting de 300 meter (!), hebben Rogier en ik ons redelijk makkelijk staande weten te houden. Op hole was het al gebeurd, de 5-3 voorsprong was niet meer in te halen. Helaas kunnen we pas verder in september, maar dat geeft T en M tijd om te trainen -;)

'S-avonds in het prachtige huis van Martijn BBQ en voetbal. Soepele overwinning van Nederland. Waar gaat dit eindigen? Helaas moest ik nog een eind terug waardoor het een erg lange dag is geworden (07:00 - 01:30), maar dat mag de pret niet drukken. Gisteren hier wel wat last van gehad, maar wat is ondernemer zijn toch heerlijk als je dan kunt besluiten om de vrijdag rustig aan te doen om dan zaterdag dit in te halen. Vrijdagmiddag nog langs Anton geweest voor de fysiotraining van 1 uur en daarna nog 1,5 km gezwommen. Vooral gelet op techniek en ik merk dat de snelheid steeds beter gaat. Eerst 1 km rustig aan gedaan en daarna 5 sets van 100 meter. Alle 5 in 100 seconde, waarbij ik heen (25 meter) rustig op techniek ging en terug (25 meter) hard en dat dus 2 keer. Er zit erg veel progressie in zwemmen en ik merk dat techniek hier een grote rol in speelt.

Volgende week ga ik met Anton's hardloopclub meedoen, als hier ook nog zoveel vooruitgang ligt als bij het zwemmen en fietsen, wordt ik wel heel gelukkig.

Vandaag geen training. Beetje werken en zo naar het strand. Vanavond feest Schoonzus en morgen de Jo de Rootoertocht, iets van 150 km. Ben benieuwd.

Geen opmerkingen: