vrijdag 11 juni 2010

Swim techniek en Nobelisme

Woensdagavond nog een korte zwemtraining gedaan van 2,2 km. Vooral gelet op de techniek. Dit begint echt vruchten af te werpen aangezien ik goed 38 minuten heb gedaan over 2 km. Dat gaat lekker dus. Dokter IJzerman vertelde mij die ochtend dat ik waarschijnlijk mijn heup verzwikt heb, dus hier geen echte problemen, gelukkig. Wel is looptraining belangrijk omdat mijn heup te mobiel is. Anton bellen en afspraak maken, lijkt me ook leuk. Hij is een ervaren trainer, dus ook dat komt goed.

Zakelijk gaat het super met mijn whitepaper over Nobelisme. Het aantal lezers gaat ruim over de 50 en er zitten zeer veel bruikbare tips/argumenten bij. Komend weekend alles eens doornemen en de nieuwe versie gaan schrijven. Voelt super, zeker ook omdat de eerste klanten zeer tevreden zijn. En wij daardoor natuurlijk ook.

Geen opmerkingen: