zondag 13 juni 2010

Bike 65 en 85km

Gisteren solo gefietst. Rondje Veerse meer. Weer niet te veel aangezet, maar toch iets boven de 30 km/uur gehaald. Ik heb het idee dat mijn basissnelheid aan het verbeteren is. Verder niet veel gedaan gisteren. Vanochtend vroeg met de heren van Endura Toertocht gaan fietsen. Een prachtige tocht gemaakt langs Arnemuiden, Zierikzee dan binnendoor naar de Oosterscheldekering en terug naar huis. Jammer dat we koffie hebben gedronken, zeker niet vanwege de gezelligheid want die is top, maar ik ben toch iemand die bij voorkeur door gaat. Gemiddelde snelheid lag net boven de 30 km/uur, maar ik heb dan ook alles geklokt inclusief het stilstaan voor de Zeelandbrug. Al met al een goed fietsweekend en morgen kijken hoe het met mijn heup/lies gaat.

Geen opmerkingen: