vrijdag 21 mei 2010

Run 16 km

Gisteren een hele dag onderweg geweest. Middelburg-Amsterdam is best een stuk, zeker met file. Wel 2 hele leuke afspraken gehad. Ik krijg altijd energie van gesprekken met ondernemers. Het in kansen en mogelijkheden denken creert veel positieve energie. 'S-avonds rondje gelopen. Plan was 10 min warm up, dan 60 hard en 10 cooling down. Deze keer rustig aan begonnen met het harde deel. Vorige keer ging de hartslag niet ver genoeg omhoog en moest ik enkele km's rustiger aan doen. Nu dus beter gepland. Na enkele km's het tempo opgevoerd richting de 5 min/km, 12 km/uur. Dat ging beter dan ik had gedacht alleen de laatste km wilde ik graag heel hard, maar dat viel een beetje tegen. Vannacht wel slecht geslapen omdat mijn linkerlies wat tintelingen geeft. Het lijkt alsof er een zenuw bekneld zit. Vandaag naar de fysio om dit na te laten kijken. Zondag zou ik een partijtje gaan voetballen, maar dan moet dit wel over zijn.


Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 90,6 kg
Uren slaap: heel weinig.

Geen opmerkingen: