maandag 24 mei 2010

Blessure, bike 50 en 60 km en ontvrienden

Afgelopen week had ik al een beetje last van mijn lies, daarom vrijdag naar de fysio geweest. Leuke kerel, jarenlang de begeleider geweest van Gebrselassie, maar dat neemt niet weg dat hij mij de komende week liever niet ziet hardlopen! Er zit een ontsteking in mijn lies. Balen. Fietsen mag langzaam en zwemmen alleen met poolboy (zo'n kunststof ding tussen je benen). Maar na een donderdagnacht waarin ik amper geslapen heb, is dit zeker wel het beste. Daarnaast ga ik ook met Anton (fysio) looptrainingen doen om mijn houding en pas te verbeteren, ik ben benieuwd.

Zaterdag en zondag dus bewust rustig aan gedaan. Zaterdag rondje Walcheren, 50 km en zondag rondje Veerse meer (60 km). Beide in een rustig tempo en dat ging redelijk. Vanochtend weer wat meer last, dus vandaag doe ik niets. Morgen zwemmen en dan woensdag weer naar de fysio.

De afgelopen dagen veel nagedacht over een tip/verzoek van een vriend. Het gaat erover of LinkedIn een strikt zakelijk netwerk is of dat je ook blogs als deze kunt posten. Een terechte discussie, dat zeker, maar ik blijf toch bij mijn eerder genomen besluit en dat is dat ik in deze blog schrijf over wat sporten met mij persoonlijk maar ook zakelijk doet. Zeker gezien het feit dat ik veel reacties krijg van zakelijke relaties ga ik hiermee verder. Dat hiervan de consequentie is dat er mensen zijn die mij ontvrienden, is prima. No hard feelings, gewoon een verschil van mening.

Vandaag bezig geweest met enkele procedures, zeker de Accountant/Administrateur die we zoeken voor EF in Amsterdam en Luzern is erg leuk. Starter met HBO/WO die bij een internationale organisatie carriere kan maken is een topper in deze slechte arbeidsmarkt.


Hartslag ontwaken maandag: 51
Gewicht ontwaken: 91 kg
Uren slaap: 9 uur.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wim, mijn ervaring met dit soort blessures is om gewoon een week niets aan sport te doen; wel fysio. Het gevaar van deze blessure is dat je er maanden mee kunt sukkelen. Veel wijsheid !
groet, Ronald van Blerck

Anoniem zei

Altijd op zoek naar de grenzen in jezelf. Stoere actie, Wim! Ik hoop dat je haalt. Maar je weet ook vast wel dat de weg naar het doel vaak het eigenlijke doel is... ;-)

Groeten.
M88