maandag 10 mei 2010

Run 16 km

Vandaag was de aankomst van de Giro in Middelburg. Wat een happening! Geweldige organisatie, super coureurs en ambiance. Morgen ga ik proberen om de beelde die we hebben op deze blog te posten. Ook niet zonder trots moet ik zeggen dat Miranda (mijn aanstaande vrouw) en dochter Evelien op RTL nieuws zijn geweest.

Zakelijk een mindere dag. De laatste tijd merk ik dat procedures niet alleen erg lang duren, maar ook zeer wisselvallig verlopen. Het komt voor dat kandidaten een baan accepteren en dan 1 dag van te voren doodleuk bellen om te zeggen dat ze een andere betere baan hebben gevonden en of jij de klant wil bellen! Vandaag het omgekeerde. Een bijna zeker plaatsing, valt niet omdat er iets veranderd is intern. Beide zijn begrijpelijk, maar beide zijn ook niet prettig. Helaas is dat een van de minpunten van mijn vakgebied.

Mijn training verliep ook zeer middelmatig. Was het de bedoeling om 10 min warm up te doen en dan 60 min op een hoge hartslag te trainen, na 3 km kon ik dit al staken omdat alles in mijn lichaam protesteerde. Ik moest rustiger aan doen en na 1 km kon ik weer een strakker ritme oppakken, maar die hoge hartslag heb ik niet meer gehaald. Ik hou het op een combinatie van te snel starten, km nummer 3 ging in 5'05", wat erg snel is voor mij, en niet goed geslapen. Vannacht wederom niet super geslapen. Daarom nu goed gegeten, met glaasje wijn en slapen. Morgen fietstraining met de jongens waar ik zaterdag de Girotoertocht mee heb gefietst.

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 90,5 kg
Uren slaap: 7 uur

Geen opmerkingen: