maandag 3 mei 2010

Run, 10-60-10 min en Golfen

Vanochtend een leuke intake gehad met een gedreven jonge jongen. Hij werkt en zijn vriendin studeert, goede investering in de toekomst.

Hierna gaan golfen in de Batouwse in Tiel met vriend/compagnon Abel. Beetje motregen maar de baan lag er mooi bij. Omdat ik graag de Domburgse wil gaan lopen en ik hiervoor een officiele handicap nodig heb, ben ik hier vorige week mee begonnen. Had ik vorige week "slechts" 46 stableford punten, vandaag knalde ik er lekker tegenaan met 57. Nog een 1 keer lopen en dan krijg ik "mijn" handicap door.

Bij terugkomst in Middelburg besloten om de runtraininf toch te doen. 10 minuten rustig, dan 60 minuten hard en 10 minuten rustig. In het begin van het harde was het lastig om de 11 km/uur te halen vanwege de harde wind, maar bij Veere mocht ik linksaf richting Gapinge en daar ging het tempo omhoog. Eerst richting 5min15 toen onder de 5min. Uiteindelijk bijna 11,5 km/uur gelopen in een uur, niet gek met die 10 km van vanmiddag al in de benen (en 4,5 uur reistijd!).

Hieronder de resultaten van vandaag.

Untitled by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Ps: Leuk gesprek gehad met Ron, vriend/collega Headhunter en enkele jaren geleden mede expeditiegenoot in de Kilimanjaro expeditie en samen zijn we tot een mooi compromis gekomen. Als Argentinie nu Nederland "overneemt", wordt Maxima Koningin van beide en worden wij met Robben en Messi eindelijk eens wereldkampioen!

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 91 kg
Uren slaap: 7 uur

Geen opmerkingen: