maandag 26 april 2010

Swim 2 km

Na gisteren goed te hebben geslapen vandaag toch een training gedaan. Twee kilometer gezwommen op 60%. Hoewel dat 60% voor mij altijd een vreemd iets is. Hoe weet je dat? Het zal iets zijn van meer dan op halve kracht, maar weer niet tot uitputting.

Persoonlijk heb ik geen lekkere dag gehad. Vreemd dat zaken waar je hoopt op een positieve uitkomst en je weet dat dit misschien niet zo is, de teleurstelling dan toch onevenredig groot is. Het maakt volgens mij niet uit of je direct weet wat het gaat worden of dat je eerst nog hoop mag koesteren op een positiever resultaat, maar dat het dan toch tegen valt. En nu heb ik het niet over ernstige ziektes of nog serieuzer, maar iets trivials als geld. Gelukkig heb ik een vriendin die met de nuchterheid van de Zeeuwen dan zegt, als geld ons enige probleem is, zijn en blijven we heel gelukkig!

Hartslag ontwaken: 58
Gewicht ontwaken: 91 kg
Uren slaap: 8,5 uur

Training: 2 km swim op 60%

2 opmerkingen:

Karin zei

Hallo Wim,
ik wilde even zeggen dat ik jouw nieuwsbrief die je via de LinkedIn groep van de HAN stuurt heel interessant vind! En daardoor ben ik nu ook op deze blog beland. Ik wens je veel succes met jouw training!
Groeten,
Karin

Wim van den Nobelen zei

Karin, thanks. Is jou blog die van Fernweh? Erg leuk namelijk.

Groeten Wim