zondag 25 april 2010

Bike (93 km) & Run (11KM)

Vandaag niet zo veel te vertellen, te moe! Heerlijk geslapen en om 10:00 uur op de fiets gesprongen. Rondje via Burghaamstede-Zierikzee-Wolphaartsdijk-Veere en thuis. Ik wilde heel graag 30 km/uur rijden, vanwege het uitblijven van wind ging het nog iets beter, 31 km/uur, erg lekker. Bij thuiskomst omgekleed en uurtje lopen. Zeker na de 27 km van vrijdag voelde ik al snel dat het niet top ging. Omdat mijn Garmin nog op fietsen stond, dus pas na 5 km kreeg ik de eerste tussentijd, schrok ik best, 27min30sec. Dat had ik niet verwacht, veel sneller dan ik dacht te voelen. De tweede 5 km gingen iets langzamer, 28 min, maar al met al een prima resultaat. Nu ga ik eerst een lekker ijsje halen, dan met mijn meisje kletsen over het huwelijk daarna voetbal kijken en slapen, morgen weer een trainingsdag (of misschien eentje rusten -:))

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 91 kg
Uren slaap; 10 uur (lekker)

Training, 93 km bike en 11 km run.

4 opmerkingen:

Bastiaan Brans zei

Oef... en ik vind het al een prestatie als ik 6km loop.

Respect!

Unknown zei

Hoi Wim

Ik krijg al zweetdruppels op mijn voorhoofd bij het lezen van je blog!!

Respect hoor!!!

Unknown zei

Hoi Wim
Ik krijg spontaan zweetdruppels op mijn voorhoofd bij het lezen van je blog!!!

RESPECT!!

Wim van den Nobelen zei

Thanks, loop een keer mee joh, valt best mee.

Groeten Wim