donderdag 29 april 2010

Herstelweek, golf, run 11km en bike 57

Deze week een herstel week. Maandag had ik al gezwommen en dinsdag lekker gegolft in Goes. Eindelijk eens begonnen om mij handicap officieel te maken, want ik speel al te lang met een zelf bijgehouden versie. Dinsdag was dus een rustdag, ondanks de 10 km die een rondje golf met zich mee brengt. Woensdagavond met de fiets van Middelburg naar Kouwekerke om Huug naar de Tae-Kwondo te brengen en aansluitend 11 km run gedaan. Eerst 3 km naar het strand en daar 5km over het strand, daarna weer 3 km terug. Viel niet mee moet ik eerlijk zijn, maar het idee dat je een herstelweek hebt, werkt voor mij nooit zo goed. Te makkelijk denk je dat het allemaal zonder inspanning gaat lukken, helaas.

Zakelijk woensdag ook geen lekkere dag gehad aangezien een klant van ons failliet is met een flinke openstaande post, laten we dat nou net niet kunnen gebruiken. Positief is dat een klant iemand aangenomen heeft en we nu wachten op wat zij gaan betalen, omdat dit de eerste echte Nobelisme procedure is (Nobelisme is een vorm van waardebpalingachteraf, later meer hierover, eerst mijn whitepaper afmaken).

Vandaag een heerlijke dag. Hele dag vrij, op ff mail checken en blog schrijven na. Vanochtend boodschappen gedaan voor vanavond en morgen, de Koningin komt naar Middelburg. Daarna rondje Walcheren gefietst en dat ging super. Zonder noemenswaardige inspanning reed ik ruim 31km/uur, zou ik echt sterker zijn geworden, eugh lees, sneller? Lekker hoor. Nu genieten van de zon, wijntje en vrienden/familie. Morgen waarschijnlijk rustdag en zaterdag weer stukje rennen. Geniet van de vrije dagen.

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 89,9 kg
Uren slaap: 7,5 (natuurlijk Barcelona-Inter Milaan gekeken met Matthijs)

Trainingen: Woensdag 11 km run in iets meer dan een uur
Donderdag, 57 km in 1uur48min.

Geen opmerkingen: