maandag 19 april 2010

Run, 30-15-30-15-30

Mezelf toch weer tegengekomen. Gisteren dacht ik wel even eerst te kunnen gaan lopen, 90 min, voordat ik met een vriendje ging golfen. Helaas. Gezin ging echt voor. Er waren wat vriendjes van de jongens over en we hebben gezamelijk ontbeten en daarna ben ik naar Delfland gereden. Van Menno had ik vernomen dat dit niet zo'n mooie baan is, maar ik was aangenaam verrast. Check www.delflandgolf.nl voor een mooi overzicht. Prima (park)baan, waar ik persoonlijk wel van hou. Menno daarentegen is echt een bosbaanfreak, dus dat verklaart zijn mening wel. Het weer was heerlijk en bij golf is het net als bij eten, hoe goed het ook is, het gezelschap bepaald 90% van de fun. Thomas is een vriendje van Entrepreneur's Orginazation (EO, waar ik vast nog vaker op terug ga komen) en golfen met hem is net als met hem eten, Enjoy to the max. Laat ik maar niet te veel zeggen over het golfen, de eerste keer van het seizoen is nog nooit zo succesvol bij mij.

Vandaag lekkere werkdag thuis. Alle mail die weg moest, weggewerkt en daarna mijn training gedaan. De bedoeling was 30 min lage hartslag, 15 min hoger, dan weer 30 min laag, dan weer 15 min hoog en 30 min laag. Na een klein kwartier kreeg ik last van een blaar op mijn teen, ff doorbijten dus. Al met al redelijk gelopen, in totaal 16,5 km. Nu slapen, morgen een congres met Gijs Groeneveld (Peak4) die jaren geleden met enkele vrienden de oceaan heeft overgestoken in een roeiboot (!!).

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 91
Uren slaap: 8 uur.

Geen opmerkingen: