woensdag 21 april 2010

Bike 120 min

Gisteren een congres gehad over energie management. Anne-Johan Willemsen (ZenMind) en Gijs Groeneveld (Peak4) hebben ons een hele dag uitleg en demonstraties gegeven over energie management, meditatie en ademhalingstechniek. Leuk feitje, Gijs roeide met 3 vrienden in 60 dagen van New York naar Rotterdam.

Vandaag een bike training gehad van 2 uur. Heerlijk gefietst, zeker omdat ik wel wat te verwerken had. Gisteren mijn eerste ervaring gehad met meditatie en hier liggen voor mij veel overeenkomsten met trainen. Je merkt tijdens een training, zeker bij een duurtraining, dat er tijden zijn dat je in volledige rust je rondjes draait. Of mediteren het gaat worden voor mij, weet ik nog niet. Eerst nog maar een paar nachten slapen voordat ik hier mee verder ga.

Vandaag dus bike training, 120 min. De bedoeling was 6 keer 3 minuten versnellen, maar vanwege het willen verwerken heb ik maar iets langer hard gefietst, lekker. Uiteindelijk net boven de 60 km gedaan, fijn.


Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 89,5 kg
Uren slaap: 8 uur.

Geen opmerkingen: