vrijdag 23 april 2010

Run 27 km

Gisteren weer een heerlijke EO (Entrepreneurs Organization) middag gehad. Maartje was de gastvrouw en het is altijd prettig om met vrienden/forumgenoten (voor meer info check www.eonetwork.org) een keer per maand bij elkaar te gaan zitten. Na enkele zinvolle gesprekken zijn we gaan eten bij BoCinq, volgens mij aan de Prinsengracht. Leuke sfeer, uberhip natuurlijk, het blijft Amsterdam, maar wel jammer dat mijn wagyu vlees gemalen was tot een hamburger. Nu had ik deze wel besteld, maar tja, ik had niet gedacht dat ze dit supermalse knuffelvlees door een gehaktmolen zouden halen. Gelukkig is het net als bij golfen, het gezelfschap bepaald 90% van het succes.

Vandaag lekker gewerkt. Veel mail weggewerkt van de afgelopen dagen zodat ik rustig het weekend in kan om verder te gaan met SEO en Nobelisme (werktitel, later meer hierover). Vandaag een lange training gehad. De planning was 150 minuten rennen. Het werden er iets meer omdat ik de 27 km vol wilde maken. Alles leek goed te gaan, maar bij thuiskomst bleek toch dat niet drinken tijdens 2,5 uur rennen iet aan te bevelen is, beetje dom. Nu lekker hapje eten, dan nog wat rusten en slapen. Morgen een zwemtraining en dan zondag de zware combitraining.


Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 60
Gewicht ontwaken: 91,5 kg
Uren slaap: 6,5 uur (vanwege late thuiskomst uit Amsterdam, wat je direct terug ziet in de hartslag).

Geen opmerkingen: