dinsdag 13 april 2010

Run, 10-55-10

Heerlijke run achter de rug. Gisteren bezig geweest inzake ons nieuwe project in Nijmegen, wat erg leuk gaat worden. Later meer hierover. Vandaag een vervelende dag gehad. Hoewel ik helemaal blij ben met mijn Apple, is het niet ideaal om er mee op ons CRM pakket (Otys) te werken. Nu kan ik er heel goed tegen als iets het niet doet zoals ik wil, niet dus, vandaar dat ik vandaag maar een reguliere computer heb gehaald om wat sneller te kunnen werken. Sneller is wel nodig, want de hoeveelheid mail knalt de pan uit. Vanuit Strictly People ben ik druk bezig met sociale media, SEO en contact met onze kandidaten en dat vergt erg veel tijd. Misschien ging daarom het lopen zo lekker. Ik wilde na het eten, maar om 17:00 uur heb ik mijn schoenen aangetrokken en ben gaan lopen.

De eerste 2 km lekker rustig zoals altijd, daarna 55 min sneller met een hartslag tot 164. Ik begon met tegenwind tot Gapinge en daarna in een streep terug. Zo voelde het ook, een streep. In 55 minuten heb ik 11 km gerent en dat maakt me erg blij.

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54

Gewicht ontwaken: 91

Uren slaap: 8 uur

Training, 10 minuten onder 150, 55 minuten tussen 159-164 en 10 minuten onder 150.

Resultaat, 2 km in ongeveer 11,5 min, daanra 11 km in 55 minuen en weer 2 km in ongever 11.5 min.


 Voor en na de training.

Geen opmerkingen: