zondag 11 april 2010

Bike, toertocht 60km

Vandaag mijn eerste toertocht gereden. Mijn fietsenmaker sponsert/organiseert deze tocht, Endura Classic en hij vroeg of ik hem mee wilde rijden. Omdat er vanmiddag vrienden komen, besloten om de korte rit te doen, 60 km. Vanochtend iets te laat wakker, Evelien sliep na haar eerste voeding door, dus mama en papa ook! Rond 09:30 uur wakker geworden na het traditionele ontbijt op bed om 10:15 naar de start gegaan. Mooi weer bij vertrek, maar het betrok al snel. Bij de start stond de groep bijna klaar dus mooi in kunnen haken. Het nadeel van zo'n grote groep werd me al heel snel duidelijk, alle verkeerslichten, oversteekpunten, tegenliggers en andere hindernissen zorgen voor enorme vertraging. Het tempo is erg laag. Als we op 35 km al stoppen voor een kop koffie besluit ik door te fietsen. Niet alleen omdat ik geen zin heb om nu al puaze te houden, maar meer nog omdat anders Miranda alles zelf moet vorbereiden. Aangezien ik West Kapelle zit blijkt dit bij thuiskomst, toch zo te zijn en ook mijn vrienden komen net binnen, slechte planning dus. Snel douchen en lekker lunchen, daana finale kijken van Parijs-Roubaix, naar mijn helden kijken!

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54

Gewicht ontwaken: 90,7

Uren slaap: 8 plus 1,5 uur na ontwaken van Evelien in totaal dus 9,5. Heerlijk

Training was 60km met lage hartslag, resultaat was bijna 60km met lage hartslag.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Wim,

Ik las je bericht via de Facebook link. Het gaat me te ver om je meteen als vriend toe te voegen. Maar als je het leuk vind om mijn triathlon perikelen te volgen dan kan je mijn weblog volgen: http://trijason.blogspot.com/.
Ik schrijf ook schema`s en begeleid atleten naar een triathlon. Mocht je daar interesse in hebben dan moet je me maar een seintje geven.

Groet, Jason
(Neef van Raoul)

Wim van den Nobelen zei

Beste Jason,

Thanks, en ik dacht dat alle triatleten vrienden waren? -:)

Groeten Wim