zaterdag 10 april 2010

Run, vaartspel 60 min

Vandaag dag 1 van mijn blog. Ik ga in ieder geval tijdens trainingsdagen deze blog schrijven. Ik wil schrijven wat het met mij doet, mijn gezin en mijn werk. Of ik altijd als titel de training ga omschrijven weet ik nog niet, maar nu wel. Vandaag dus vaartspel gedaan. Dit is niet anders dan het zelf creeren van een spel tijdens het lopen. In mijn geval wilde ik vandaag 2 km op hartslag onder de 150 en dan 1 km hard, dan weer 2 onder 150 en 1 km harder dan de 1e, et cetera. Na gisteren, 17 km in 90 min, viel het niet mee, maar uiteindelijk wel tevreden. Hieronder de link naar de resultaten. Vanavond lekker op tijd slapen en morgen een toertocht van 60 km, 's-middags komen er wat vrienden over, anders had ik de 110 km gedaan. Volgens de training is de 60 km toereikend.

Run, vaartspel by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Waardes van de dag:

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 91
Aantal uur geslapen: 8 waarbij laatste uur onrustig, mijn dochter Evelien was wakker dus sliep ik daarna niet meer zo lekker.

Trainig: 13,5 km in 11 km per uur. De 4 intervals van 1 km gingen achtereenvolgens in 5 min, 4,47, 4,44 en 4,27. De laatste twee met wind mee.

1 opmerking:

Jeroen Blankendaal zei

Leuk initiatief. Benieuwd hoe het je vergaat de komende maanden. Ben ook benieuwd naar wat je ziet onderweg. Maak af en toe eens een fotootje.