vrijdag 16 april 2010

Bike 90 min

Vandaag de vader van mijn (aanstaande) zwager begraven. Hoewel ik de man zelf niet heel goed ken, raakt het intense verdriet van andere mij altijd. Partir c'est mourir un peu zeggen de Fransen, afscheid nemen is een beetje sterven. Ik ben het niet vaak met de Fransen eens, maar in dit geval, hebben ze het bij het rechte eind.

De training van vandaag is een 90 min bike met daarin 4 keer 10 iets harder rijden. Ik heb mijn routine rondje gedaan richting Kamperland, daar een rondje en terug via Oost Kapelle. Al met al niet heel hard gereden, maar met bijna 30 km/uur ben ik tevreden. De komende maanden moet het tempo echt omhoog. Ik twijfel nog of ik vaker met de toerrijders mee ga omdat het in een peleton rijden erg goed schijnt te zijn voor je snelheid. Eerst nog maar een nachtje lekker slapen. Morgen geen voetbal, wel Tae Kwondo van Huug, maar dat is pas om 10:00 uur. Morgen nog een bike training, een langere met lagere hartslag. In de link de resultaten van vandaag.

Naamloos by natuurlijkwim at Garmin Connect - Details

Hartslag ontwaken: 54
Gewicht ontwaken: 90 kg
Uren slaap: 8,5 uur (onrustig geslapen, maar wel goed).

Geen opmerkingen: