dinsdag 15 november 2011

Blog RecruitingRoundtable en KPN fail

Vanochtend is gebod 9, leg geen valse verklaring af, uit de serie Tien geboden voor de Recruiter gepubliceerd. Afgelopen weken is er in diverse media, onder meer Linkedin, veel op de eerdere 8 geboden gereageerd en ik ben benieuwd hoe dat vandaag gaat zijn. Gelukkig heb ik weer internet, want vanwege een storing zaten we sinds donderdag zonder. Wat een drama is dat. Geen internet, telefoon en televisie. Nu is het niet zo erg dat we dat allemaal moeten missen, maar juist het weer terug krijgen kost veel energie. KPN bereiken en iets laten doen is een drama. Natuurlijk begrijp ik de complexiteit. De procedures. De richtlijnen. Maar tot maandag moeten wachten om een afspraak te kunnen maken met een monteur die precies daar is waar hij moet zijn om mijn storing op te lossen, maar die niet bereikbaar is omdat alleen de afdeling planning heb mag bellen en zij er maandag pas weer zijn, is best frustrerend. Gelukkig zijn we weer online en kan ik weer aan het werk.

Geen opmerkingen: