maandag 3 januari 2011

De Piraat, Wendy en duidelijkheid

2011 is dan toch eindelijk begonnen. Vrijdagnacht vuurwerk afgestoken met de jongens en wat vrienden. Geen ongelukken, wel veel lawaai. Zaterdag met een groep vrienden onze traditionele strandwandeling gemaakt, ondanks de regen. Daarna ook de jaarlijkse appelbol met ijs en slagroom in de De Piraat en het nieuwe jaar was gestart.

Voor de vrijdag had ik een fietstraining gepland staan, maar vanwege de beperkte hoeveelheid tijd, Opa is dan jarig dus daar zijn we ook nog naar toe geweest, ben ik gaan zwemmen. Ik lig zwaar achter op het schema van de mijnzwemcoach.nl maar qua training is dat niet zo'n probleem. Hierdoor moest ik zaterdag wel 4 uur fietsen. Met een korte nachtrust en voor mij heel veel alcohol, 4 glazen !, was dat een pittge opgave. Dit ging echter wonderlijk goed. Ik had de route van Lanzarote geinstalleerd op de Tacx en hier heb ik 100 km gefietst waarbij ik eindigde bovenop de zwaartse beklimming, waardoor mijn gemiddelde van 25 km/uur wat vertekend is, omdat er een afdaling van goed 10 km achteraan komt, prima gedaan dus.

Na een welverdiende nachtrust was het plan om zondagochtend vroeg uit te veren te gaan voor de 35 km duurloop. Het vroege opstaan is gelukt, maar de 35 km werden er 29. De zaterdagtraining heeft er te zwaar ingehakt en zondag was ik niet helemaal okselfris. Die 29 km wel lekker rustig gedaan in een gemiddelde van 6min39 dus dat is goed gegaan.

Vanochtend naar kantoor om nieuwe collega Wendy in te werken. Helaas is het met de andere dame niet goed gekomen, een vorm van miscommunicatie zeg maar. Eentje waabij je duidelijk verteld wat de condities zijn, waar dan tijdens de gesprekken geen problemen mee zijn, maar als het contract wordt opgestuurd, blijkt dit toch heel anders te liggen. Nu komt communicatie altijd van 2 kanten, de volgende keer dus nog duidelijker zijn en het in blokletters uitleggen.

Geen opmerkingen: