dinsdag 21 september 2010

Veerse meer solo, ontwikkeling Nobelisme en nieuwe collega?

Veerse meer solo, ontwikkeling Nobelisme en nieuwe collega?

Gisteren samen met Toine en Reginald (Focus Matters.nl) bezig geweest om de stategie te bepalen van Nobelisme. Het ging top. We zijn zeer slagvaardig geweest en de focus is er nu echt. De komende weken de punten op de i zetten en dan lanceren. Ik krijg hier echt enorm veel energie van. Heerlijk om te zien dat iets wat al maanden in je hoofd zit tastbaar wordt en straks wereldkundig. Eerlijk gezegd denk ik echt dat we iets revolutionairs hebben. Na de meeting nog een gesprek gehad met een mogelijk nieuwe collega en ik zag dat hij ons enthousiasme deelt. Of hij een nieuwe discipline gaat starten hangt nog van veel factoren af, maar ik zag dat hij hier ook erg blij van wordt.

Toen ik vertelde dat vorige week een klant aan mij vroeg of ik tevreden ben over het bedrag dat wij mogen factureren, schoot hij in de lach. "Echt, maar dat is de wereld op zijn kop", dat wil toch iedereen? Tja, dat denken wij dus ook. Daarom zijn we nu bezig met een juiste strategie aan het bedenken voordat straks iedereen zaken wil doen. Later meer over zijn beslissing.

Vandaag solo rond het Veerse meer gereden. Endura's dinsdagavond clubje gaat spinnen, maar dat is het niet voor mij. Dus voortaan vroeger fietsen zodat ik genoeg kilometers kan maken. De energie was nog top, want ik reed makkelijk 31, 6 km/uur. Nu nog even werken en op zoek naar een Financieel Directeur, Financieel Administratief Medewerker en een Administrateur. Heerlijk.

Geen opmerkingen: