donderdag 16 september 2010

Core Stability, run 11km en uitbreiding dienstenpakket ja/nee?

De laatste dagen heb ik meerdere de vraag gekregen of we ook commerciele functies doen? Ik schat dat dit wordt gedaan omdat er ten eerste, veel functies openstaan vanwege het aantrekken van de markt, en twee, omdat wij met onze Principe van Nobel een hele prettige werkwijze hebben waardoor onze klanten goede mensen binnen kunnen halen. Er is alleen een minpunt, ik heb geen consultants die Sales/Marketing/Commercie als kennisgebied hebben. De vraag is nu, ga ik hier naar op zoek of blijf ik zoals voorheen een focus houden op Finance en Payroll. Leuk, maar ook een lastig dillema. Eerlijk gezegd is mijn verwachting dat als veel partijen weet krijgen van onze werkwijze, het aantal aanvragen nog veel meer gaat toenemen. Geef ik daarmee dan al niet antwoord op mijn eigen vraag?

Gisteren qua training een half uur bezig geweest met de Core Stability oefeningen. Deze gaan steeds beter en dat voelt goed. Dit zijn oefeningen waarbij je de stabiliteit van je lichaam verbetert, niet spannend, beetje vreemd om te zien, maar goh, het doel heiligt de middelen niet! Na de oefeningen nog goed 7 km doorgelopen wat prima ging op mijn nieuwe schoenen, besteld via www.hardloopaanbiedingen.nl prima site, goeie prijzen en snelle service, top. Echt een aanrader, je krijgt korting en een zelf te kiezen kado. Vandaag krijg ik hopelijk mijn nieuwe gels/drinken binnen wat ik kan gebruiken bij lange trainingen, het is van SIS. Op aanraden van Remy Vasseur ga ik deze gebruiken want net als vorige week kramp krijgen na een 26 km training (zonder te drinken) is niet echt handig. Iemand ervaring hiermee?

Geen opmerkingen: