vrijdag 18 juni 2010

Golfen, whitepaper bespreking en zwemmen, 50x50

Woensdag heerlijk gegolft met Bas en Abel. Prachtig weer, jammer dat de golfprestaties iets achter bleven. Al moet gezegd worden dat Abel tot 2 keer toe een par liep op zijn sokken (vanwege een blaar had hij zijn schoenen uitgedaan). Na het golfen de wedstrijd Spanje-Zwitserland gekeken en eindelijk is daar een echt grote verrassing. Inmiddels zijn we 2 dagen verder en is Frankrijk bijna zeker uitgeschakeld en verliest Duitsland net van Servie.

Donderdagochtend een hele leuke sessie gehad met Reginald over mijn whitepaper en Nobelisme. Zeer goed om alles eens op een rijtje te hebben en vanuit hier verder te gaan. Ook hij is enthousiast en het gevoel dat ik met iets erg leuks bezig ben, neemt per dag toe.

Gisteravond nog een zwemtraining gedaan. Het plan was om 50 keer 50 meter te doen en dan iedere minuut starten. Na de zwemtraining van dinsdag was ik benieuwd hoe het zou gaan. Dat was dus top. Nog niet alles klopt aan mijn techniek, maar de verbetering in tijden is geweldig. Zwom ik voorheen gemiddeld rond de 54/55 seconde, deze keer heb ik tot het einde onder de 50 gezwommen. Wel helemaal stuk, maar erg voldaan. Daarna heerlijk geslapen en vanochtend naar Anton de fysio geweest. Komende week nog even niet lopen, maar daarna kan ik weer gaan rennen, eindelijk.

Geen opmerkingen: