woensdag 2 juni 2010

Zwemles, looples en whitepaper verspreiding

Vandaag was het de dag van de onderdanigheid. Eerst zwemles gehad van Remy Vasseur. Een top trialeet (professional). Technische gezien slim, fysiek minder. We schelen niet alleen veel qua techniek ook qua conditie. Ik moest er vol tegen aan, maar dat was natuurlijk ook de bedoeling. Om maar in de woorden van Robert Benninga te spreken, iedere topprestatie wordt gekenmerkt door 10.000 uren training. Of dit nou door jezelf is gedaan of door mensen om jou heen, die uren heeft iedere topper nodig om topper te worden. Gelukkig heeft Remy al veel getraind.

Na de lunch mocht ik door naar de fysio. Een rondje rennen met Anton. Dit was helemaal niet zwaar, maar wel leerzaam. Zeker wat ik kan verbeteren en waardoor ik nu waarschijnlijk geblesseerd ben, is wel duidelijk. Helemaal toen ik op de terugweg wat sprongen moest maken. Dat ging dus niet, einde training en einde illusie dat ik weer mocht gaan rennen. Nog wel een paar weken rust denk ik, wel goed voor mijn zwemmen en fietsen! Altijd positief blijven.

Vandaag heb ik mijn Whitepaper naar een 15-tal mensen gestuurd. De laatste maanden heb ik een visie ontwikkeld waar de Werving & Selectiebranche heen gaat en hier gaan wij, Strictly People, onze dienstverlening op afstemmen. Erg leuk om te zien dat veel mensen dit willen lezen en voorzien van hun commentaar. Mail whitepaper naar wim@strictlypeople.nl als je dit ook wilt doen, top.

Als laatste nog een strandwandeling/kasteel gebouwd met Bastiaan. Heerlijk om te zien wat water en zand met je doet. Heerlijk. Zeker als je dan ook nog een telefoontje krijgt van een klant die een interim Crediteurenadministrateur zoekt. Top. Nu alles verwerkt en slapen. Morgen naar Tilburg om mogelijk een bedrijfsleider aan te nemen voor ons nieuwe project in Nijmegen (vanuit EEF Investors, later meer hierover).

Geen opmerkingen: