dinsdag 22 juni 2010

Swim 2K en Vakantie

Gisteren een technische zwemtraining gedaan van 2 kilometer. Hoewel het niet de hele tijd lukt om technische goed te zwemmen, er is gewoon te veel om aan te denken voor mij, ging het wel weer een stuk beter. Uiteindelijk in iets meer dan 38 minuten de 2 km gedaan. Met een poolboy omdat ik zondag na het tennissen nog een beetje last had van mijn heup/lies.

Vandaag is het plan om te gaan fietsen met de mannen van Endura. Vorige week ging het heel hard, gemiddeld 34 km/uur over goed 65 km. Benieuwd hoe het vandaag gaat. Heb er wel zin in. Jammer dat ik gisteren Remy Vasseur niet heb gesproken, hij heeft vakantie. Ik ben nieuwsgierig naar zijn verslag van het Open NK waarin hij 5e beste Nederlander was, nadat hij als eerste klaar was met het fietsen en dat terwijl hij normaal een van de beste lopers is.

Vanmiddag de hele tijd bezig geweest met procedures. Ik zoek een Procescoordinator Creditmanagement bij UVIT in Gorinchem. Leuke uitdaging, niet makkelijk te vinden. Goed zoeken dus.

Nog een kleine anekdote om vandaag mee af te sluiten. Naast wat strubbelingen te hebben gehad de afgelopen jaren, is vakantie vieren er ook bij ingeschoten. Nu ga ik in augustus 3 weken met kids (4) en vrouw (eugh vriendin, vanaf 24-7 vrouw) rondtoeren in een camper, maar vandaag maakte Miranda een pracht opmerking die helemaal verwoord hij wij ons de laatste maanden en hopelijk komende jaren voelen. "Wij hoeven niet op reis, wij hebben altijd vakantie".

Geen opmerkingen: